Este precursorul Paradigmei și Filosofiei Sensibilului care au dat naștere psihopedagogiei perceptive. Psihopedagog recunoscut la nivel internațional, conduce CERAP în direcția proliferării cercetărilor asupra experienței corporale percepute, simțite și trăite. Abordarea sa asupra sensibilității corpului are patru instrumente: atingerea de relaționare, gimnastica senzorială, interviul verbal cu mediere corporală și introspecția senzorială. Acestea l-au condus la cercetări privind expresivitatea, corpul sensibil fiind în același timp instrumentul și terenul de manifestare a Sensibilului.
Arii de cercetare
- Paradigma Sensibilului
- Studiul și analiza subiectivității corporale și a impactului său asupra poziției existențiale, a sănătății fizice, psihice și emoționale din perspectiva Paradigmei Sensibilului
- Activitatea reflexivă și experiențială centratată asupra pedagogiilor active
- Fenomenologia corpului
- Dezvoltarea personală prin intermediul medierii corporale
- Psihopedagogia relațiilor interpersonle și medierea psihosocială
- Psihopedagogia sănătății (dinamica îngrijirii și formării)
- Creativitate, inovație și expresivitate în arte
Activitate curentă
- Titular de catedră la Universitatea Fernando Pessoa în departamentul agregat de Științe Umane și Sociale
- Director al CERAP
- Supervizor al formării în Psihopedagogie Perceptivă în cadrul programului doctoral în Științe Sociale
- Conduce lucrări de cercetare în domeniul PsihopedagogieiPerceptive, artelor teatrale și acompanierea schimbării
- Studiază subiectivitatea și experiența la persoana întâi